miraslife

Alla inlägg under juli 2010

Av Mira - 31 juli 2010 22:18

hejhej!


Mariam har fixat headern, tackar;p<33


Nu är det packat o klart o imorn så åker jag till Kiruna:D  Spännande o läskigt att åka själv...:s  Fasst det kommer att bli kul att träffa Jenny, Marie o Peter igen:D Och att komma till Kiruna. Har aldrig vart så långt upp i landet;p


Ialla fall. Imorn väcker mamma mig rut 07.  Vi åker hemifrån runt 8 till Arlanda. Därifrån åker flyget kl.10.40.  Jag kommer att vara framme i Kiruna kl.12.15


Snart ska jag krypa ner i mammas säng. Ska sova bredvid henne inatt, e såå himla nervös:s  Fasst det kommer att vara kul sen när jag väl kommit fram.


Bjuder på bilden;p<3



Natti<3

  

Av Mira - 30 juli 2010 21:56

förlåtförlåt för att jag inte bloggat på ett tag. orkar inte göra de så ofta, men jag ska skärpa mejj nu!! Jag lovar!


Nu är det så att jag åker till Kiruna på söndag. Tar flyget dit själv;s Kommer hem efter 5 dagar.


Ska fixa en ny header. Mariam ska göra iordning den:D  Tack i förväg Mariam<33


okej, inge mer längre. Hejdåå<3

Av Mira - 26 juli 2010 17:12

Hejjhejj!!:D


Bonita(hunden) är värsta bäbisen!! Hon kissar HELA tiden...0.o


Ska typ till Ikea snart med mamma. Tror jag...


Haha, strunt samma, Hejdå


Av Mira - 25 juli 2010 20:35

     Bonita!! The Dog som vi sitter hundvakt till!!=D<3

Av Mira - 25 juli 2010 20:21

Hejsan!!


Vi ska ju sitta hundvakt ett tag o har skaffat lite söta bilder. ska bara ladda upp dom sen in på bloggen. ^^

Av Mira - 23 juli 2010 11:18

Hej igen!


Ska dusha snart. Har fortfarande oboj på benen efter att ha tappat en mugg fylld med varm oboj på sjukhuset för 2 dagar sen;p


Hihi, som tur va var jag själv i fika rummet bortsett från två sjuksystrar. Det var ganska pinsamt men strunt sammaxD Det är ju nt precis så att dom tagit ett foto på mig i smyg o satt upp den på en anslagstavla med en text under bilden som lyder:''Klumpigaste flicka, Se upp!!''


Det är ju bara patetiskt. Ska nog gå nu!!


Herrå

Av Mira - 23 juli 2010 10:39

Morsnig!!


Har inte bloggat på ett tag. Men det är för att jag sovit borta. Syrran hamna på akuten för hon har ju haft/har ont imagen.:(


Men nu har hon kommti hem. Dom tog röntgen o det visade sig att hon har  inflamation i mjälten.:s 


Igår var vi hos min mammas jobbkompis. Vi sk bo i hennes hus f.o.m lördag. Dom ska åka till Portugal så vi ska va hundvakt åt deras söta lilla vovve^^ Hon heter Bonita! Världenns gulligaste.  Har filmat henne när hon e galen. Lägger upp den senare.


Hejdå

Av Mira - 20 juli 2010 12:53

hejsan!=D


Satt o lekte lite på picnik.se Här kommer en liten bild som jag gjort om!


Jag och Helle på skolavslutningen!!:)<3  

Presentation


Galen men ändå rolig!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards