miraslife

Alla inlägg under augusti 2010

Av Mira - 31 augusti 2010 19:51

Hejjsaaan!!


Skriver lite kort idag(:  Idag äre Tisdag,som antagligen vet.

Hände inget specielt i skolan. Jo, spanskan OCH no:n var inställt idag så jag var i skolan nån timme i onödan!!!): men jag dog ialla fall inte!!:D


När jag kom hem skolan så städade jag marsvinsburen. Eller burarna. Sen fixa jag garderoben o diska.


Imorn ska man va mee BÄSTA Alva!!:D<33


Ska gå nu!! Följ Mejj På Twitter Alla Ni Som Har Det!! MiiraaK  var namnet !!

Kysssssss

Av Mira - 25 augusti 2010 18:55

Omg!!

 

Nu är jag verkligen sur!  Thea(en utav mina bästisar) säger att det känns som att vi inte är bästisar längre.

Jag fråga varför. Svaret blir: ''Det känns ba som det! Jag vill men det käns som att du nt vill!!''


Asså, jag vill! Men asså jag fattar inte varför hon tycker det?! Hon vägrar svara! O nu e tydligen allt ''bra''!!  Man blir lite smått iriterad...

   liten bild bara...


bajj

Av Mira - 25 augusti 2010 18:24

Tjeenaa!:)


Idag så började vi 9.30 igen. Vi fick våra skåp idag.(: Jag har mitt över Annikas. Fasst vi ska byta så hon får över först o jag överst sen. Bara för att hon nt ska byta klass-.- Det kallas utpressning, Annika!!*arg*


aja, baraa hon nt lämnar mejj o Olli såå;) 

Jag har fattat att man Måste kunna engelska bra för att fatta va hon snackar om;p tur att jag e hyfsad på engelska.


En liten bild på Annika:D  


Av Mira - 23 augusti 2010 21:45

Hejs svejs!!=D


Idag började skolan som ni vet:( fick tre papper med oss som föräldrarna ska skriva på. Sen gick vi(alla 7:or) till matsalen för rektorerna skulle snacka. d va nt så jätte interesant så jag skippar.


Jag, helle, Micha, Sandra, Annika, Alex, Mariam, Elin o Mai åkte ner till stan. Nere på stan så gick vi alla runt lite tillsammans. Men jag Mariam Mai o Alex stanna kvar på ackademibokhandeln o dom andra stack så vi tappa bortdom:s


En stund senare så skulle jag hälsa på min kompis på donken o då stack Mai Alex o Mariam såg nåt så dom sa snabbt hejdå o stack. Så jag fick gå ensam ti donken. Men Elvira va nt där. Men Helle Annika Elin o Micha va där! Så jag gick me dom ti vasaparken medan dom skulle äta. När dom var klara gick vi till centralen för att ta bussen hem.  Jag tog 14 o dom 12. Sen kom jag hem.


hejjdåååh!  pussiiii

Av Mira - 22 augusti 2010 21:53

Hejsan svejsan!


Imorn börjar skolan igen. Måste gå upp kanske 7.30.8.00 tiden ungefär''/  I don't like it!):


Efter uppropet så ska jag till stan. Vet nt riktigt med vilka, iallafall med Elin.xD Hon frågade om jag ville följa med så jag sa ja(:


Inte mycket mer nu, mer imorn! Pussiiiii<3(K

Av Mira - 22 augusti 2010 15:50

Chaachaa!!:)


Kom hem för tyyp 40 min sen från Olli!  Vi hade a loots of fun!8)  Idag så spela vi badminton fasst d gick nt så bra''/ Det blåste heeela tiden, sen stack jag hem föö Olli Agge o deras mamma skulle till Ollis kusin elr nåt, vet nt riktigt''/

Men har haft d rikiiiiigt bäääääääst me Olli!


write soon, love yaah guys! Pussiiiiii

Av Mira - 21 augusti 2010 18:07

Hejjhejj!!


Idag så åkte jag till Olli! Vi tog cyklarna o cyklade till en lekplats. Vi hann vara där i några minuter innan det började regna;( Så jag o Olli såg nåt skydd, tyyp tak o bänkar o bord under. Så vi tog lite flumm pic's o tyyp gjorde en rolig video.


Sen när det slutade regna cyklade vi tillbaka till Olli. Vi åt mat sen spela vi ''The sims 2''. Sen cyklade jag hem o packa. Nu väntar jag på att Olli ska ringa så åker jag till henne o sover över där!!:D 


En liten bild bara  


Puuuuuuuuuusssssssssssssss bananskummiiisss!!!!!!!!!<33333(K)

Av Mira - 20 augusti 2010 15:43

Hejjhejj!


Idag så har jag städat rummet! Passade på nu när jag var själv hemma. Rätt så bra. Städade inte Janinas sida. Det får hon fixa själv!


Idag har jag vart själv hemma ses 12.30 ungefär. Mamma skulle på ett möte o Janina har sovit över hos sin kompis... Ska ta o äta nåt nu kanske.


Hejdååå<333

Presentation


Galen men ändå rolig!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards