miraslife

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Mira - 16 september 2010 17:20

Jag o mina 2 kompisar chattar:D


 

MiRaKuUnGaS!! (L säger:

jag kan lääsa era tankar!!XD

M a r i a m b a w a b i j i '' ~ Tayloor lautner! säger:

nej iente mina

inteÄ

INTE*

Aki

säger:

men i så fall

va lyssnar jag på nu ?

MiRaKuUnGaS!! (L säger:

nt sååå!

vad ni TÄNKER på!!!!XDXD

Aki

säger:

 hahaXD

MiRaKuUnGaS!! (L säger:

okej..

M a r i a m b a w a b i j i '' ~ Tayloor lautner! säger:

det enda sättet du kan läsa våra tankar

asså LÄSA

MiRaKuUnGaS!! (L säger:

Alex: Mira ä den roliiiigaste i heeeeeeellaaaa världen!!

Mariam: Mira är den bästa roligaste o sötaste i väääääärldeeen!!!

M a r i a m b a w a b i j i '' ~ Tayloor lautner! säger:

så äre det vi skriver och skickar via msn

vah?

Aki

säger:

eeeh...vrf skulle jag säga så till dig mira?:o



Av Mira - 16 september 2010 16:24

Chaaaaa:D:D:D


Är jätte super duuper glaaa!!!! 'Venne varföö, ba ä deet!!!  

Just nu sitter jag o lyssnar på: skaka rumpa- Sean banan   :D:D aaasbraaXD

alla lyssnar!!


Ha d gött, igelkött!!X'D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Galen men ändå rolig!!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards